2013. május 27. 12:34 - Hozzaszolasok

Kinek az oldalán áll a márkakereskedés?

Emberünk vásárolt egy használt autót, amit végig márkaszervizbe vittek, ahol azt karbantartották, így ő is oda viszi autóját. Kíváncsi arra, hogy pontosan mit is javítottak az elmúlt években az autón, így megkérdezi, hogy megvannak-e a korábbi szervizelések adatai? Igen. Láthatná-e azokat? Nem.

Miért? Mert a korábbi tulajdonos végeztette el és csak az ő engedélyével kérdezhetőek le. Emberünk megdöbben, amikor rájön, hogy a régi tulajdonost jobban védi a márkaszerviz, mint a jelenlegit. Sőt, gyakorlatilag, ha a régi tulajdonos valamit elhallgatott, akkor a márkaszerviz még segít is neki a dolog leplezésében. Így, ha a régi tulajdonos (vagy nepper) nem járul hozzá, akkor nem derülnek ki a korábbi javítások és a márkaszerviz tudomására jutott sérülések. Ez a több autómárkánál is bevett gyakorlat szerintem finoman szólva is aggályos és rontja az adott márkáról alkotott képet.

Vajon miért éri meg a márkaszerviznek a régi tulajdonos védelme?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hozzaszolasok.blog.hu/api/trackback/id/tr195245875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása